Sovmorgon

Imorse så sov lilleman ända till kl 06.00 innan det var matdags. Helt makalöst och jag kollade på klockan både en och två gånger innan jag insåg att han sovit så länge :) I vanliga fall brukar vi kliva upp allt mellan 02.00-04.00 och äta det första målet för dagen, så det här blev en riktig sovmorgon för mig :)
Under förmiddagen hände väl inte alltför mycket utan jag satt mest och velade på om (och vart) jag skulle gå på en promenad efter Birgers lunchmål. Blev glatt överraskad då Kim hörde av sig och ville komma förbi och gå en sväng så vi pinnade på ett bra tag och hon fick köra Birger i uppförsbackarna ;) Så ut kom jag och fick surra och röra på mig lite... Går ju oftast med mamsen, vilket gör det hela mycket roligare än att gå själv, tycker ja. 
Jag har börjat fundera lite på om jag ska invenstera i ett par EasyTone nu när våren är på intåg men jag vet liksom inte om det ger sån extra push för att lyckas slimma benen och rumpan lite som dom säger på reklamen att de ska göra... nångon som har nån erfarenhet av dom? Jag måste skaffa mig ett par riktigt bra promenadskor i vilket fall då dom som jag har nu är säkert fem-sex år gamla och de brukar jag använda som inneskor på gymmet. 
Nu är dags för lillemans nattamat så håller vi tummarna för att han sover lika länge imorgon :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: