Ordningen återställd

Igårkväll kom äntligen pappan hem igen efter att ha varit ifrån oss på tok för länge. Fast jag måste få erkänna att jag tycker att tiden gick väldigt fort ändå och det var inga som helst problem att va ensam med lilleman :)
Jag spenderade mycket tid hemma hos mamma och pappa och de fick vara barnvakt en helkväll för första gången på onsdagen och fick då även ge lillen kvällsmaten medan jag var på en superhärlig tjejkväll hemma hos Fränna och blev bortskämd med trerätters. M-U-M-S!!
På lördagen blev det en liten tripp upp till Kramfors och fina farmor så att hon fick se Birger igen som hon inte hade fått sett sen jul, stackarn :) Och på söndagen passade jag på att städa huset (vilket var välbehövligt!) medan mappsen tog Birger på en långpromenad. Man hinner liksom inte med alla hussysslor på samma sätt längre.. det är bara tvättmaskinerna som går i princip dygnet runt, känns det som :) På söndagen hade jag kört tre masikiner och imorse när jag kollade i tvättkorgen så var den överfull igen(!!!) tack vare Jonas packning som han pulade ner där igårkväll när han kom hem..
Birger och jag fick en massa presenter också men de får jag visa upp en annan dag. Nu blir det kvällsfika :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: