All by myself

Jahapp, då är jag gräsänka tills efter helgen eftersom Jonas har tagit med mor sin västerut... Det är ju dock en väldans tur att jag har Birger att få goa med :)
Försöker komma ihåg vad jag har haft för mig den senaste tiden men kommer bara fram till att jag mest myst runt här hemma, plockat bort julen (har dock gardinbyte kvar att göra på övervåningen), gått på promenader med mamsen och Birger såklart.
 
Idag blev en lite småhektiskt dag då babymassage stod först ut på schemat och Jonas var med den här gången så han fick massera Birger hela tiden och mysa, sen bar det iväg för storhandling på Ica, så jag slipper tänka på det nu när jag är själv och efter det var det dags för en träff på banken med kanske den bästa bankmannen någonsin. Bra kille som jag gillar skarpt. Vi har haft på tok för många som har slutat/bytt kontor nu ett tag så nu hoppas jag att vi får behålla honom som "våran" bankman ett tag :) Vi var även in till stan en sväng då Jonas bil skulle in på något fix som jag kommer få hämta senare i veckan innan vi brassade hem och han fick packa sin resväska sådär två timmar före planet till Stockholm avgick :P Lite småstressigt som sagt men allt gick vägen :)
 
Måste bara få passa på att visa en av några fantastiska bilder jag fick av min fina Bina som var hem till oss efter jul och fotade Birger. Jag är helt förälskad (på nytt)!!
 
Jag må ju ha världens vackraste barn!!


Kommentarer
Postat av: Lillaste

Jättefin bild på lill-B! Han ser blond ut! :D

2013-01-15 @ 22:25:48
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja, nog är han världens vackraste alltid, finns ingen tvekan :)

2013-01-17 @ 14:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: