Plus två

Har gått två dagar över tiden nu och väntan blir bara längre och längre.. jag vet inte hur jag får dagarna att gå egentligen. Dom består mest av att jag kliver upp sent och äter frukost innan jag lägger mig ner och vilar en stund till igen :P Sen så går man runt lite och Hjallis får en att kliva upp och ner från soffan då hon springer ut och in som en liten jojo genom dörrarna här hemma.
Ikväll kom dock min kära päron förbi en sväng så jag fick lite umgänge en stund iaf eftersom Jonas jobbar kväll hela veckan. Det jag skulle behöva göra är att passa på att baka litegrann, då jag inte har någonting i bakväg att kunna bjuda på vid besök, men man orkar liksom inte med det heller riktigt :P
 
Imorgon är det dags att bege sig till barnmorskan igen för ny koll av blodtryck som varit lite högt för mig nu på slutet och sen hoppas jag verkligen att det är dags för dagen D.
 
P.S. Godissugen är jag också! Eller det är mest choklad jag vill åt i olika former såsom hemmagjord daim, negerbollsmet, chokladmuffins, maraboukakor osv. Bara så ni vet!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag är otroligt spänd nu ja :D Längtar! Har inte hunnit titta förbi dig heller, är inne i en långjobbning... nio dagars! :( Men tittar in i helgen om du är hemma fortfarande. :D

2012-09-05 @ 22:15:38
URL: http://lillaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: