Dvala

 
Nu har det hunnit gått sex veckor och jag får fortfarande nypa mig i armen ibland för att förstå att Birger finns här hos oss :)  Jag har iallafall hunnit komma in i vardagen lite lätt nu igen även om man inte hinner med allt för mycket under dagarna förutom alla blöjbyten och matning :)
De senaste dagarna har jag dock lyckats baka både tekakor och drömtårta för första gången i mitt liv.. Å med lyckat resultat dessutom :)
Måste även få visa upp min fina tårta som jag bakade till förra helgen och passade på att bjuda på till våra middagsgäster vi hade på lördagen.
 
 Jag blev supernöjd över resultatet. Jag ska dock prova på att baka en ny snart och göra andra fyllningar mellan lagren då jag hade samma kräm nu både i och utanpå tårtan. Vi får se hur det kommer att bli som men jag lovar lägga upp bilder :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: