Utebliven premiär

Gårdagskvällen skulle spenderas i Kovland med tjejerna men när vi anlände till Ånäsparken var det helt tomt på parkeringen så när som på tre bilar.. lite bittert då man ändå hade ställt in sig på att få ta på sig (förhoppningsvis) det stora vinnarleendet under kvällen.. menmen vi gör ett nytt försök nästa vecka istället :)
 
Under förmiddagen hjälpte jag iaf Magda med lite pyssel till hennes stundande bröllop som går av stapeln till helgen. Det ska bli såå kul! :D
 
Och sist men inte minst så var jag iväg med min lilla kärlek till veterinären där det var dags för en återvaccination. Hon var så duktig min lilla tös! ♥ 
 
Idag kommer den större delen av dagen att spenderas inne i staden med diverse ärenden..
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: