Städning pågår :P

Jag håller på att ägnar den här dagen till byte av gardiner och städning utav huset. Jag har bara kommit halvvägs... :P
Kan säga såhär att när jag fyller år så önskar jag mig en Tobi, eller vad den nu heter, som är en sån där portabel ångmaskin. Bara att hänga upp gardinerna och ånga bort alla veck på plats. Lättare kan det väl knappast bli?

Det är kanske lite roligare att berätta om gårdagen istället :)

Det var en dag i totalt välbefinnande. På förmiddagen hade jag bokat en tid på Marielles för att få en härlig brun-utan-sol massage. Först fick jag hela kroppen peelad, sen fick jag ta mig en varm dusch för att sen få en skön massage och bli inbäddad och ligga och mysa till det en stund. Såååå skööönt :)
Efteråt svängde jag in på jobbet o jag och Fränna tog oss en lunch på Charm. Jag var så sjukt sugen på bakad potatis men den var ju såklart slut, så det fick bli min middag näe jag kom hem sen istället :)
Jag var även iväg till Katarina på Pixinails och fixade till mina naglar


Mycket nöjd :)

Imorgon ska jag bara ägna mig åt att packa resväskan. Snart åker vi! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: