Tre månader

 
Jag glömde ju skriva att Birger blev tre månader gammal i fredags! Lilleman växer och blir så stor, tiden går alldeles för fort! Tror aldrig jag har upplevt en sån snabb höst som iår.
 
Birger på sin dopdag för två veckor sedan, som även blev hans tackkort som skickats iväg
 
Å som alla ni vet har det snöat på ordentligt här under helgen och idag har jag inte ens stuckit näsan utanför dörren.. Jonas har varit duktig och skottat i flera omgångar, dag som natt då han jobbat..
Idag bjöd vi hem mamsen och papsen på middag då jag testade mig fram och kokade ihop en stek med potatiskaka och pepparsås. Det blev riktigt gott och nu står risgrynsgröten och puttrar på spisen så jag kan få mig en riktigt julfrukost imorgon med gröt och julskinka! Mums!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: