I'm alive

Jag har överlevt förkylningen som snart (förhoppningsvis) är ur världen den här gången.. Jag är fortfarande något snorig och har lite småhosta kvar men annars så mår jag bra.
Nu har jag varit ledig i två dagar med diverse ärenden. Bl.a. så mötte jag upp Magda igår för att titta på tärnklänningar och vi pratade massa bröllop (kul! :D) och idag har jag varit hos tandläkarn just för att jag fått ont i min käke (mindre kul).. 

Jag har även påbörjat julklappsjakten 2011 och det går segt kan ja säga... vad önskar ni er i julklapp och vad blir årets julklapp?



Här har vi iaf dagens middag.
Jag provade en ny grej idag, philadelhiaost med basilikasmakfylld kyckling toppad med parmesan, vitlöksyoghurt och sallad. Mums! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: