Long time...

Jag försöker igen då. Jag hade skrivit ett jättelångt inlagg i helgen men på grund av driftsstörningar hä rpå bloggen så försvann allt jag skrivit. ALLT! Blev måttligt less så därför har jag avvaktat ytterligare någon dag...

Jag har i alla fall hunnit med en hel del sen jag skrev sist, bland annat förra helgen så åkte jag på en Tallinn kryssning med min käresta Sofie, Patrik och Lill-Erik och jag fick återigen se Scooter spela live! Det var helt fantastiskt och den övriga båtturen var en upplevelse för sig :)



  

Sen så har vi lilla Hjallis som förra veckan fick lägga sig på operationsbordet för sterilisering, så hon går omkring med en tratt nu men imorgon så har den gjort sin tid så förhoppningsvis ska den försvinna då :)

Nu är jag ledig i dagarna två och idag hade jag väl tänkt åka iväg en sväng till Fyndlagret för att lämna iväg några lådor med en massa gamla grejjer som jag rensade ut ur förrådet i helgen. Vi hade ganska mycket skräp kan ja säga...

Tänkte även lägga upp lite bilder sen på mitt älskade hobbyrum som jag nu börjat fått iordning på ordentligt, så håll utkik :)

Nu börjar det äntligen spricka upp här hemma.
Fick ett strömavbrott här tidigare i morse så jag stannade kvar i sängen en lite längre stund och har myst med Hjallis.
Nu frukost! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: