Love it!

Här kommer lite bilder på vårat "nya" kök. Jag fick nämligen nya skåpluckor av mina kära föräldrar när jag fyllde år. Här är resultatet!

Före...


...och efter!



I love it! Jag har aldrig ägt så fina köksluckor så jag är supernöjd :)

Jag har även hunnit med att måla en av våra köksstolar och kaklat in köksbordet med vit mosaik. Imorgon ska jag försöka ta mig an kökssoffan...


Jag hade målat benen och sidorna av bordet innan jag påbörjade kaklingen...


Och här är det klart redo att användas!
Fick dock en massa mosaik kvar så jag funderar på att kakla in fönsterbrädorna också... men det tar vi sen!





Kommentarer
Postat av: Tina

Jag hade ju fönsterbrädan kaklad i förra lägenheten, det var snyggt o annorlunda =) Doit!

2011-07-24 @ 12:45:30
URL: http://tiniwini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: