Dagen före..

Idag har man jobbat ett riktigt långt pass med massor att göra. Vi har verkligen bara matat på i kassorna och slagit in paket i drivor. Så himla roligt men ack så trött i huvudet man är efter en sån här dag.. :)

Imorgon ska jag också jobba mellan 10-14, så alla ni som har några klappar kvar att köpa är varmt välkomna till stan! Jag hoppas att det kommer jättemycket folk, så att dom timmarna går jättefort så att man kan få åka hem sen. Jag fick en liten julklapp av chefen idag också som innehöll chokladtryfflar. Har dock inte smakat dom ännu :)

Nu tänkte jag ta en snabbdusch innan natten så att man är pigg och utvilad tills imorgon.

God Jul allihopa!


Då vi inte har köpt en enda chokladask iår så är detta vårat julgodis. En skål är redan slut :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: