Hinner inte...

Alltså, tiden går så himla fort så jag hinner liksom inte med bloggen överhuvudtaget känner ja. Sen sist så har jag och mamsen varit på "Hitta ut" jakt och senaste igår ikväll begav vi oss till Skönviksberget och hittade åtta kontroller på ca en och en halvtimma. Det tyckte jag var bra gjort :) Finns dock bra många kvar att hitta..
Sen så har även Jonas fyllt år så det firades givetvis med massa kakor (kanske lite för mycket) och tårta :D Äre kalas så äre! Och eftersom jag fyller nästa vecka (skiljer bara tio dagar mellan våra födelsedagar) så hade mappsen och mina bröder och mormor köpt en gemensam present till oss som vi fick i fredags :)
 
Tadaaa!! En gasolgrill! Så jävla nöjd är jag! :D
 
Kommer bli grymt skönt att få kunna grilla med gasol istället för att förbereda med kolen hela tiden. Så i sommar kommer vi att grilla sketamycket! Birger som fyllde 9 månader på pappans födelsedag blev inte heller utan presenter utan fick en liten skottkärra med massa hinkar, spadar och diverse sandkakor ♥
 
På lördagen så fick lilleman sova över hos farmor och farfar ute på stugan medans jag drog iväg på fest med jobbet. Det var otroligt roligt att få komma iväg och göra något annat för en kväll så närmare halv två på natten fick Jonas skjutsa hem mig efter att ha varit uppe på en rejäl övertid ;) Jag kan också tillägga att vi sov till tio över elva(!!!!) på söndagsförmiddagen. Jag vet inte när jag sov så länge sist :D
 
På söndagen var det dags för kalas igen och då för Sofie som fyller en vecka före mig :) Så vi fick snabba på lite och hämta lilleman och sen svänga förbi födelsedagsbarnet och få i oss lite fika.
 
På återseende
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: