Sjukt

Yepp, så är mitt liv just nu.. sjukt.
Jag åkte på världens magsjuka i fredags som höll i sig i en sisådär 16 timmar.. not ok!
Igår lyckades jag dock ta mig ut med min vän till Norra Berget och deras julmarknad och jag tyckte jag kände mig piggare och att få andas in frisk luft men när jag väl kom hem ett par timmar senare var jag helt utmattad. Så pass att jag knappt orkade mig upp till övervåningen till kvällen och natten spenderades på nytt med nya magsmärtor och illamående.. jag är inte så pepp just nu med andra ord. 
Å andra sidan har jag snart plöjt igenom alla The Big Bang Theory säsonger...
Måste även få tillägga att jag har den finaste missen som har legat och vakat vid min sida hela helgen

Roligast av allt är ju att jag är fyra dagars ledig och har fått legat i sängen konstant och inte gjort ett skit.. jag som hade planerat massa roligheter med en massa bakning på schemat :P Imorgon är sista dagen för mig att lyckas krya på mig då jag borde infinna mig på jobbet på onsdag igen..
Just ja, det enda positiva med det hela är jag gått ner 3kg på två dagar (idag har jag inte vägt mig), yeii for me!

Är pissle det här nu..



Kommentarer
Postat av: Sofie

Hehe, ja det blev riktigt bra det där! :) Om inte annat så är jag mäkta stolt över mig själv. :D Näe, det var ju den jag köpte på Ohlssons tyger, remember? :)

2011-12-06 @ 21:57:00
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: