Nu är den här!

Min älskling har gått från att vara taxichaufför till en helt egen taxiåkare. Det innebär att han nu är Direktörn, som han själv vill kalla sig :P Jag tror och hoppas att han kommer att klara av uppgiften som egen företagare helt galant utan några större problem.
Nu har vi i alla fall hämtat ut hans nya pärla.
Såhär ser den ut :)


En alldeles sprillans ny Volvo V70 med extra allt och vad det innebär :P

Detta innebär nu att jag "officiellt" kommer att ta över våran Volvo medan Tigran får stå i garaget och värma sig över vintern och tills den blir såld kanske frammåt våren. Eventuellt tar jag ut den på några gånger i vinter så att den röra på sig lite ;)

Jag är stolt över dig älskling! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: