Nöjd kund

Har precis avslutat en telefonundersökning för Handelsbanken och dom kunde konstatera att jag var en väldigt nöjd kund och det stämmer väl jättebra :)
Idag är det första advent så nu är det inte långt kvar till doppardagen och det enda jag har pyntat upp idag är ljusstakarna i fönstren. Resten får jag göra på mina lediga dagar nu i veckan, med lite julmusik i bakgrunden. Mysigt! Dagen har jag spenderat liite för länge i sängen (eftersom jag var så sjukt trött efter allt dansande inatt) och sen åkte jag in till stan för att gå på julskyltningen med Tea och efter det gick vi hem till henne för att äta lite pepparkakor och dricka glögg. Himla mysigt!

Igår stod jobb på schemat och jäklar vad folk det var på stan! Måste faktiskt medge att julen är en väldigt rolig tid att jobba fast samtidigt stressig med alla inslagningar man ska göra hela tiden :P Efter jobbet skyndade jag mig hem iaf för att göra mig iordning för att åka iväg till Magda och Patrik som hade gemensam födelsedagsfest och sen utgång. Hade jätteroligt hela kvällen :)
Tack Christer för skjutsen!

Dock när jag och Jonas åkte hem fick vi punka på bakdäcket med taxin. Vi kunde precis rulla in på OK och sen var det bara för Jonas att sätta igång med däckbyte sådär strax före fyra på söndagsmorgon :P



Kommentarer
Postat av: Sofie

Otuuur :P

2009-11-30 @ 16:49:21
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Anki Abrahamsson

Lilla storebror har talat om för mig att det går att skriva kommentarer. Så därför måste jag pröva nu på en gång. Det är kul att läsa din blogg för man blir lite uppdaterad på vad som händer i ditt liv, älskling.PUSS o KRAM

2009-12-02 @ 17:34:45
Postat av: Angelica

Hehe, bra där mamma :)

2009-12-02 @ 18:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: