Uppdaterad mjukvara

Jag har varit riktigt missnöjd med min mobil den senaste tiden. Den slår av mina program hela tiden i tid och otid och lever sitt egna lilla liv. Den säger också att minnet är fullt, trots att mitt SD-kort inte ens är halvfullt. Grejen är att jag inte kan spara på SD-kortet utan den vill spara på självaste telefonen istället. Så igår tog jag tag i saken och chattade med en kille från Sony om hur man skulle göra en ny uppdatering och ikväll fick jag mig en helt ny mobil. Senaste uppdateringen och mjukvara så nu måste jag fixa till alla appar på nytt och få till mina konton. Facebook och Instagram är iaf i ordning ;)
 
Dock så undrar jag vad jag har för användarnamn på Quizkampen, någon av mina läsande vänner som vet? :D 
 
My phone, Sony Ericson Xperia Arc S
 
Jag hoppas hoppas att jag kommer bli nöjd med den nu och att den beter sig lite bättre för jag vill helst inte behöva köpa en ny mobil efter att ha haft den här i två ynka år..
 
Idag har jag, Birger och mamma varit en sväng på stan då jag skulle hämta upp min senaste schema (då mitt första var felande, så bra men fel :( ). Birger valde att inte sova alls idag, vilken resulterade i att ha en 16 månaders pojk springandes över heeeeeela stan. Han var så himla övertrött och lyssnade inte på en för fem öre och bara sprang, sprang och sprang. Tur jag hade med mig mamsen som barnpassare ;)
Trots en liten halvtjurig Birger så tyckte jag att dagen på stan blev riktig mysig ändå :) 
 
Nu blire natta, jag sover fortfarande dåligt (Birger har också sovit ganska taskigt den här veckan) så jag hoppas på en god natts sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: