Atjoo

Förra veckan  var det ju meningen att jag skulle börja jobba igen efter min semester men jag fick sjukskriva mig hela veckan då jag åkt på världens förkylning (det verkar vara otroligt många som åkt på sommarförkylning iår). Annars är jag ett klassiskt exempel på att jag alltid blir förkyld när jag kommer tillbaka till jobbet efter en semester men iår hann jag inte ens börja jobba..
Nåväl.. jag har jobbat mina pass som varit än så länge denna vecka iaf men de senaste dagarna har jag börjat fått spänningar i käken och upp till örat så efter en visit till farbror doktorn (lr ja, det var en tant denna gång) idag så fick jag ordern att tryckutjämna mitt lock för örat 75-100 gånger om dagen!! Det är ju helt extremt! Och det ska jag fortsätta med varje dag tills det har släppt.. kul. Känns som om att man inte får göra något annat hela dagarna :P
 
Så, så ser mitt liv ut för tillfället. Allt jag vill just nu är att bli pigg och kry så att man orkar med sig själv. Kväll får vi dock finfrämmande av Tea och Johan som ska spendera natten hos oss innan dom åker vidare imorgonbitti så gästrummet står redo för sina gäster :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Sådär har jag också fått ordinerat av doktorn. Så jag tryckutjämnar alltid när jag är förkyld. :)

2012-07-27 @ 17:45:54
URL: http://lillaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: