Stämningfullt

Jag kan inte säga det nog många gånger men gud vad jag verkligen älskar att vi fått en sån fin vit och vacker start på december månad! Jag är ju egentligen inget stort fan av vintern men just i december vill jag ha vitt vitt vitt och sen efter nyår kan gärna all snö och slask försvinna och välkomna våren istället. Önska kan man ju alltid :)
 
Jag blir även till mig som ett litet barn på julafton varje gång jag ser Coca-Cola's reklam, som t o m går på tvn iår!
 
Annars den här veckan så har jag och Birger boy varit iväg på babymassage igår som var himla trevligt och mysigt och sen idag så har han fått sina första sprutor. Oj vad jag grina.. Jag slapp som tur var hålla i honom då Jonas lyckades få en lucka i jobbet och kom förbi BVC och följde med in men det var ändå jobbigt att höra Birger.. Men nu är det iaf gjort och lilleman var jätteduktig och tröstades rätt snabbt och vi har inte märkt av någon större reaktion av sprutorna förutom lite mera gråt på kvällen.
 
♥ Go'natt ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: