Luciadagen

Det kliar så sjukt i mina fingrar efter att få renovera här hemma. Nu vill jag verkligen få ordning på vardagsrummet (gärna med en ommöblering också) och hallen inklusive trapphuset.. dock så ska vi först och främst göra iordning övervåningen där vi måste möblera om i princip alla rum mer eller mindre för att kunna göra iordning Birgers framtida rum. Det krävs lite planering och en hel del mätning av möbler och väggar men jag tror att det kommer bli bra när vi väl sätter igång och blir klar :)
 
Bountybollar. Gott julgodis :)
 
Idag har jag hunnit med att baka boutybollar som jag tycker är så sjuuukt goda! Den här gången fick jag till storleken bättre än förra gången, så nu fick jag ut riktigt många bollar på en sats. Annars har det inte hänt alltför mycket förutom en lite kortare promenad och lite lek med lilleman :) Åsså satte jag mig i tvsoffan och kikade på Lucia imorse från Uppsala domkyrka, riktigt mysigt. Var bara lussebullarna som fattades :)
 
Imorgon är det dags för julklappsinköp. Jag har inte köpt en enda julklapp ännu(!!) och det är mindre än två veckor kvar till jul!! Jag som brukar vara klar med mina klappar till första advent, typ. Så imorgon är det dags iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: