Gordon och jag

Här kommer gårdagens middag i bilder..

  


Beef Wellington!
Vi använde oss dock av fläskytterfilé istället för oxfilé vilket också gick jättebra men nästa gång ska jag helt klart ha oxfilé vilket jag tror gör hela måltiden lite bättre..


Vi serverade blått potatismos (Blå Kongo) till. En härlig färgklick även om vi var lite skeptiska till en början men det smakade precis som vilken potatismos som helst :)


Sist men inte minst desserten. Homemade chokladmousse, både på marabous apelsinkrokant och vit mousse. Toppades även med varma hallon.

Det hela smakade väldigt gott så det är absolut inte sista gången jag lagar denna fantastiska rätt :)
Det var kul att prova på något nytt också.



Kommentarer
Postat av: Sofie

MUMMA kan man lugnt säga hurrudu! :)

2011-01-31 @ 23:14:18
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: