Rensning

Jag är fortfarande uppe på övertid, igen. Jag ska göra ett ärligt försökt till att skippa tvn och soffan på kvällen allt för mycket och istället lägga mig i tid och få lite mer läsning i vardagen. Jag läser aldrig böcker förutom på semestrar då jag kan plöja flera stycken på några dagar.. Jonas har tjatat på mig att läsa "102 dagar" (tro jag den heter, haha, jag tappade namnet heeelt nu) som handlar om 9/11 så den får bli prio ett :)
 
För övrigt så är Birger fortfarande halvkrasslig med rethosta och rinnande och täppt näsa. Han har varit hemma från dagis i en vecka nu tro jag det blir. Både jag och min kära mor har vabbat (är otroligt tacksam för det). I måndags så fixade vi hostmedicin på VC så den har äntligen börjat ge med sig så nu hoppas jag att han blir riktigt kry imorgon för på fredag är det dagisdax igen.
 
Jag är ledig i dagarna två och idag har jag hunnit med att rensa ur Birger garderob (igen!) ordentligt och har fyllt ännu en flyttlåda med utväxta kläder. Jag hade sån himla tur förra veckan då jag fick en liten påse från chefen med kläder som hennes son precis vuxit ur, så jag blev superglad!
 
Ikväll så fick jag också upp två tavellister i vardagsrummet så nu är alla tavlor upplockade från sista flyttlådorna.. känns skönt, dock så längtar jag tills jag får renovera i vardagsrummet nu men jag är fortfarande lite osäker och velig på hur jag vill ha det. Som vanligt när det gäller mig :P
 
Blev inga bilder nu heller då alla är på mobilen och jag orkar inte ladda över till datorn så.. sorry.
Tack och godnatt
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: