Tröttöga

Den senaste tiden har jag varit så extremt trött hela dagarna. Det är precis som om att det senaste året med Birgers dåliga sömn tagit ut sin rätt på mig nu. Ändå så sover han så mycket bättre nu än vad han någonsin gjort. Tidigare kunde jag få gå in till honom upp till tio gånger under natten för att ge honom nappen och snutten, som han inte hittade själv i mörkret, men sen vi flyttade (och någon vecka tidigare ändå) så har han faktiskt sovit hela nätterna igenom i stort sett. Men han är ändå en vaken unge som gärna börjar dagen vid sex, halv sju. Det kan man ju tycka är jättebra men jag sover desto sämre under nätterna och känner mig väldigt sällan riktigt utvilad numer.
Det ska bli väldigt spännande att se hur man kommer uppleva allting nu när lillen strax börjar på dagis och en annan börjar jobba. Jag blir trött bara av den tanken :P
 
Btw, tittar just nu på nå hemmafru i Miami program på tvn och jag skulle kunna göra vad som helst för att få ligga vid sidan av en stor härlig pool i ett varmt klimat just nu! *Drömmer mig bort till värmen en stund*
 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Minst en bild till varje inlägg, annars ser det trist ut. ;P Puss

Svar: Haha, i know. Men så kommer inte fallet att bli tyvärr ;P
Angelica

2014-01-14 @ 18:51:54
URL: http://lillaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: