Ny vecka. Igen.

Nu är vi inne på våran allra sista vecka ihop, jag och Birger. Det känns i hjärtat kan jag säga.. Jag vet dock att det kommer gå hur bra som helst för honom att få börja på dagis men jag kommer att sakna ihjäl mig efter honom och att inte få vara med honom hela dagarna längre..
Idag har vi varit iväg till BVC en kort sväng för att väga in lillen. Jag ville göra en extra koll innan det är dags för 18 månaders kollen, eftersom han förlorade så mycket vikt när han blev sjuk strax före jul. Nu var han i fas igen iaf och han nu väger han strax över tio kilo igen :)
 
Mamma kom förbi en sväng under eftermiddagen också och lekte lite med Birger. Vi pratade lite om att mappsen vill renovera lite hemma och det börjar självklart klia i mina fingrar också. Tror jag måste börja skissa upp lite om hur jag vill göra i vardagrummet OCH sovrummet såklart! ;D
 
Skapar lite fräschare och ljuvligare känsla här hemma med dessa fina tulpaner som fick följa med hem från gårdagens storhandling på Ica Maxi.
 
 
 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: