Jun. 04, 2013

Gårdagen spenderade vi så gott som inomhus hela dagen med en liten utflykt till Ica Maxi då det hade slutat regna på eftermiddagen.. Tycker det är lite svårt att hitta på saker under regniga dagar eftersom Birger är lite för liten att förstå sig på pyssel ännu :P
På kvällen så tog vi oss an frysen då den behövde en avfrostning och rensning deluxe eftersom tre stycken ispåsar hade läkt ut från översta hyllan.. kul. Som tur är så går det ju fort när man är två och vi var klar på en timme ungefär.

Idag hade jag hoppats på finare väder men jag tog mig i kragen och valde att gå på promenad ändå, så jag tog med mig mamsen och vi gick runt Lundevallen och genom Sörb
erge en sväng. Birger valde dock att endast sova 30 minuter så det var en väldigt väldigt trött kille vi hade här ikväll och som somnade på mindre än fem minuter efter vällingen. Jag gillar sånna läggningar :)


Goaste badkillen!

Håller tummarna för finväder imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: