Helgen

I lördags var det dags för examensfirande igen men denna gång tillbringade vi kvällen hos svärföräldrarna på härliga ön då Linus tjej Sara tog sin magistersexamen. Det är väldigt strongt gjort tycker jag att plugga ett fjärde år och inte nog med det så sticker båda två iväg till England där hon ska plugga ytterligare ett år. Vi fick en mysig kväll iallafall med superb mat, dessvärre fick vi lov att fara hem lite tidigare än vi beräknat då lilla B inte ville somna om efter att han vaknat till. Inte så mycket att göra åt :)
 
Jag fick hjälp av mamsen att plocka ihop min egna STORA och fina syrénbukett :)
 
På söndagen så åkte hela lilla familjen iväg till Ånäsparken på gåbingo. Jag valde brickor till oss också gick vi iväg. Tror vi var klar på nästan 20 minuter så det är ingen superlånga runda direkt men det är skönt att bara få göra något annat någon gång.. Jonas vann iaf! Två rader på två "brickor" tillochmed! Så han fick antingen välja på två priser från den understa raden, ett pris som var marked med "2M" eller så kunde få ett tillgodo om vi visste att vi skulle komma tillbaka och spela någon annan gång under säsongen.
 
Han valde iaf en söt panda åt som Birger fick (eftersom det var hans namnsdag) och en påse kol. Så vi "tjänade" igen pengarna iaf om man tänker på värdet av vinsterna. Kul!
 
Eftermiddagen spenderade vi hos mappsen som bjöd oss på supergott namndagsgrillat. Birger fick dock nöja sig med lasagne på burk :)
 
Paket fick jag i alla fall! :D
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: