Gifts from the Windy City

 Här kommer ett litet bildregn på mina och Birgers saker vi fick från pappan och farmorn ifrån Chicago :)
 
Birgers fina saker 
Vattenflaska, mattallrik, bestick och en Musse t-shirt från Disney Store.
                                                            
Chicago Cubs jacka (dock storklek större så han får vänta nått år), Converse och Nike skor
 
Allting samlat, jag glömde dock ta kort på de söta Kalle Anka och Musse Pigg gosedjuren. Kanske lägger in dom någon annan dag :)
 
Å här kommer mina saker
 
                                                            
Två snygga tröjor från Nike och Hollister, Godiva choklad med jordgubbar(Favoritbutik i staterna) och mina kära skittles!
 
Jag fick mig också dessa godingar! Så sjukt snygga!! Jag hoppas verkligen att jag inte kommer få nå skavsår av dom.
 
 


Kommentarer
Postat av: Lillaste

Jävligt snygga dosor, både dina och Lil'Bees! :D

2013-01-23 @ 22:03:58
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: