Syskonmys

Idag har Hjallis tagit ett större steg och närmat sig Birger med råge. Hon passade på och nosade riktigt nära över hans ansikte medans han låg och sov en stund på golvet. Och inte nog med det så ville hon inte gå därifrån efter nosningen utan la sig vakande brevid och kurrade gott. Det såg riktigt fint och mysigt ut måste ja säga :)
 
Mina sötnosar!
 
Jag tycker att Hjallis sköter sig exemplariskt inför Birger så jag känner mig inte alls lika orolig för att hon någon gång kommer att försöka göra honom något illa.
 
För övrigt idag så har jag lilla B tillbringat eftermiddagen hemma hos mamsen där vi tog oss en promenad i byn vilket jag tycker är lite roligare än våra tråkiga vägar häruppe..


Kommentarer
Postat av: Lillaste

Men ååååh vad fint! :D Jag visste att hon skulle trivas med honom. Sötnosarna! Pussa dom från mig är du snäll!

2012-10-31 @ 21:52:19
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: