Bad karma

Ikväll blev det äntligen premiär av bilbingo för iår i Ånäsparken och trots att vi var fyra tappra själar i vår bil så gick det käpprätt åt skogen....
Jag var dock stensäker på att jag skulle vinna ikväll, just för att när jag skulle köpa mig en ny duttpenna för en tjuga och hade betalat killen så ger han tillbaka 80kr till mig i tron på att jag betalat honom 100kr. Meen ärlig och fin person som jag är så sa jag ju att jag bara hade betalat honom tjugo kronor och gav tillbaka alla pengar han gav mig. Det här kommer ge mig good karma tänkte jag men istället åkte jag hem helt utan vinst.. kanske kommer det igen någon annan dag, vem vet :)
Taggade brudar!
Bild lånad från Kim :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: