Nöjd

Gott nytt år allihopa!

Jag vet att det är längesen jag skrev någonting här nu men jag har helt enkelt inte haft varken tid eller lust under december månad.
Jag tänkte bara tillägga här och nu att jag har haft en underbar jul och ett fantastiskt nyår! :D

Gårdagen spenderades hos Magda och Patrik som bjöd på trerätters meny och en massa spel och efter hemgången svängde jag förbi hos mina partypeople, som brukar vara med i stort sett varje år, och stannade till där en stund. Det slutade med att jag tillochmed kom hem senare än hjärtat som jobbat hela natten :)
Ett riktikgt härligt nyårs firande :)

Idag tänkte jag försöka röja lite här hemma, ta en liten promenad och gör iordning mysmiddag till kvällen. Här blir det ingen pizzamiddag här inte ;)



Å nu är det bara 15 dagar kvar till avresa! :D



Kommentarer
Postat av: Mamma

Gott nytt år älskade fina unge!!!!!!!

2012-01-02 @ 16:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: