Ny vecka

Oj vad tiden går fort. Trots jag är hemma hela dagarna så tycker jag att dagarna bara springer iväg.Under den gångna veckan så vi på dop i lördags då Birgers tremänning Saga döptes i Sättna kyrka.
Sagas mamma Anneli, Jonas kusin, är en jäkel på att baka! Det fanns på tok för mycket att välja på och det var så himla gott :)
Kvällen spenderade vi hemma hos Danielssons med pizza och tv mys.På söndagen så tog jag med mig mamma och pappa på Norra Bergets julmarknad. Jag hoppades på att få hitta någon mistel men jag kunde inte hitta någon.. såg istället en himla massa fina barnkläder, bl.a. mössor och dreggelscarfs som jag blev sugen på att prova att göra själv, så nu är jag på tygjakt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: