Trött...

Den här veckan har satt sina spår... jag har iofs bara jobbar sex dar i rad men ack så intensiva dom har varit.. idag gick jag av min femte jourdag och det känns kan jag säga.. :P
Imorgon är jag ledig och under den kommande veckan jobbar jag endast två dagar istället, innan jag går på semester, så det är väl inte direkt synd om mig :)

Ikväll har jag byggt mina egna naglar i gelé (som jag har skickat efter grejjer på internet) och jag är ganska nöjd över resultatet för att vara första gången men jag kommer att behöva träna en del.. Så nu behöver jag inte bekymra mig över att mina naglar skivar sig eller att dom ska gå sönder stup i kvarten :)

 
Såhär blev dom. 
Kanske liiite för korta men jag har hellre korta än långa :)


Nu blir det natten efter att ha zippat på ett glas vin med onepiecs'en i soffan 
God natt alla kära :)


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: