Turridning och dejtnight

Igår var en alldeles underbart härlig dag!
På förmiddagen åkte jag och några arbetskamrater iväg till Bergeforsen och Riiby Gård för en tur på islandshästarna. Väder var kanon trots att det blåste upp till storm på eftermiddagen och solen värmde ordentligt. 
Jag har lite lätt träningsvärk i rumpa, ben och mage idag men det får man ta :P 
Kameran fick dock stanna hemma då jag inte hade några fickor på mina kläder under turen och jag ville inte gärna tappa den efter vägen.. Jag hoppas det inte dröjer alltför länge innan jag får hoppa upp i sadeln igen :)

Senare på kvällen så hade jag och älsklingen en dejt och vi gick på Jop's och åt middag innan vi drog vidare till biografen där vi såg Little Fockers. Jag tycker det är roliga filmer. Dom är ju så knäppa på alla sätt och vis :)  

Näe, nu ska jag börja förbereda dagens middag. Min käresta med man kommer hit ikväll och vi ska bjuda på något jag aldrig i mitt liv gjort tidigare. Ej heller Jonas bör jag väl tillägga :P
 Bilder på det kommer senare, jag lovar!

 



Kommentarer
Postat av: Sofie

It was awesome my love! :)))

2011-01-31 @ 10:55:02
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: