Som ett brev på posten..

Idag har jag fått ett brev jag aldrig fått tidigare i mitt liv. Inte trodde jag att jag skulle få nått heller...
Jag har nämligen fåtten kallelse till Sundsvalls tingsrätt där jag ska vittna till ett snatteri vi hade i butiken strax före jul. Känns lite jobbigt tycker ja och om jag inte dyker upp kan jag bli skyldig för vite och få betala 2.000.-!
Jaja, tur jag har en månad på mig och förbereda mig.

För övrigt idag har jag jobbat och när jag kom hem gjorde jag middag, pasta med fläskfilé och ädelostsås. Blev riktigt gott. Nu blir det till att belata lite räkningar för månaden innan lite serier i sängen. Vi har inte fått våran elräkning ännu(?!). Borde jag bli orolig tro?

Det var någonting till som jag hade på hjärtat idag men det for ur huvudet... Kanske kommer på det vid ett senare tillfälle.. Näe, räkningar var det!
Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: