Hjallis på nya äventyr

Det har varit en händelserik helg för våran lilla kisse som i lördags fick träffa Niico en sväng och igår fick åka iväg till Antiha och Janne för att hälsa på Sudden.
Träffen med Niico blev inte så långvarig och han satt bara snällt i våran hall och fick ta emot två vänstersnytingar. Efter en liten stund brydde sig inte Hjallis så mycket utan försökte istället leka med hans stora och ludna svans :P
På Skogsduvan var det inte heller allt för mycket action. Sudden är lite små fessig och dom lekte med tassarna mot varandra några gånger innan Hjallis gick husesyn medan Sudden gick några vaktande steg bakom hela tiden.

För övrigt i helgen har vi inte gjort så mycket, lr rättare sagt vi har inte gjort någonting. Sena frukostar och bara latat oss igenom helgen... Igår fick jag dock lära mig Jonas nya bokföringsprogram så att jag kan hjälpa honom litegrann med pappersarbetet. Det är litegrann att hålla koll på men som tur är så är det ju inte helt nytt för mig då jag fått chansen att hålla på med liiite pappersarbete på jobbet. :)
Det är roligt i alla fall.

Nu blir det till att äta lite frukost och göra sig iordning för jobb. Har en kortdag idag mellan 12-18.30. Ganska skönt ändå, även fast jag hellre skulle önska att få börja tidigare så att man fick sluta tidigare om dagarna...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: