Fääärdig!

Pust!
NU är äntligen rummet färdigt! Det tog allt som allt ca en vecka för mig och då har jag spenaderat all min lediga tid till att vara inne i rummet. Det är bara soffan som fattas för den får jag inte in själv :P

Här kommer lite bilder i alla fall


Before.. (jag tog ingen bild hur det såg ut innan vi plockat ut allt därifrån för att skona era ögon ;) )


Golvet.


Spårpanel före omvandling.


Färdig!!


Sekretären blir nästa projekt och ska få bli vit :)

  
Soffan kommer att stå efter väggen och så småningom kommer jag att sy ett lapptäcke/filt dit

Nå, vad tycker ni allihopa?!

Jag är själv väldigt nöjd över resultatet med tanke på hur lite pengar jag lagt ut och "snålat" på hela bygget.
Nu är det dags för mig att värma min kära vetekudde och lägga mig i sängen och titta på någon film innan natten och pusta ut ordentligt!
För det har jag förtjänat! :)



Kommentarer
Postat av: Kim

Du är ju så duktig & pysslig gumman! Det blev jättefint :) längtar tills jag får komma & hälsa på. Tack vare din inspiration & en händig Ernst ligger vårat golv klart i vardagsrummet nu. Lister och köket (större projekt) to go! :) puuuuuuuss

2011-02-22 @ 07:22:48
Postat av: Mamma

Det blev jättefint. Måste säga att jag är väldigt stolt över dig som har fixat allt själv!!! Har du möjligen haft bra förebilder :)

2011-02-22 @ 17:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: