Tapeterna är här!

Äntligen har våra tapeter kommit!!
Så nu jäklar blir det till att tapetsera och imorgon kommer världens bästa mamma o pappa hit och hjälper mig :)

Längtar så mycket tills det är färdigt och vi kan flytta in igen. Det är liksom lite trångt där vi bor nu..


Här är en liten pre-view på tapeten. Ni får vänta en stund till på hela resultatet :)

Annars har kvällen varit lugn, efter jag kommit hem från jobbet, då jag har titta på Idol och ätit lite varma mackor och druckit O'boy. Mumma! Nu väntar jag på att senaste How I Met Your Mother ska laddas ner så jag kan titta på det innan natten.

Imorgon ska jag måla väggen i sovrummet och förbereda för tapetseringen :)



Kommentarer
Postat av: Magda

Gud vilken fin!!!!! :)



Vill oxå renovera faktiskt. ;) Köpte dock en diskmaskin igår, det kanske räknas?

2010-09-22 @ 15:35:56
URL: http://www.magge.nu
Postat av: Angelica

Ja, eller hur?! :D

Vi hann med att tapetsera halva rummet ikväll och det blir så himla fint!! Är så jäkla nöjd!

Haha, ja det är väl ett steg på väg iaf ;)

2010-09-22 @ 22:00:31
URL: http://angieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: