Godkänd

Fick kliva upp tidigt idag för att åka iväg och besikta Volvon våran. Den gick igenom utan några anmärkningar! Så skönt. Så nu är det bara att tuta och köra (precis som vanligt) :)
Nu har jag precis ätit lite frukost men tänkte nog kanske lägga mig ner under täcket en liiiten stund för att titta på lite serier innan jag ska göra lite nytta idag :) Senare idag ska jag och Jonas hämta våran senaste tillökning i familjen och ikväll ska jag få träffa Magda och Cissi på Birsta Citys Krogshow med Shirley Clamp. Göttigt!! :D

Idag är en bra dag!
Just ja, jag är fyra dagars ledig nu! ;)



Kommentarer
Postat av: Sofie

Ska ni hämta bilen? ;P Eller har du fått igenom kattungen? ;P

2010-10-28 @ 11:05:51
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: