Hurra!!

Nu har födelsedagen passerat (förra veckan) med massa fika och paket och nu är det mindre än ett halvår kvar till julafton. Tänk vad tiden går fort... :)

Igår fick jag äntligen tillbaka min dator som dog mitt framför ögonen på mig på St.Mikaels Hotell i Mora när jag var där för tre veckor sedan. Det står på servicen att dom har bytt moderkort och lcd-skärm, så jag trodde att allting skulle vara bort när jag öppnade upp den igen men till min stora förvåning så fanns precis allting kvar! Allt såg precis likadant ut som när den dödde :P
Jag är så glad!! :D

Hoppas på finväder imorrn också.. annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på :)


Adios amigos!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Fixa backup om du har nåt viktigt på datorn nudå...typ bilder och musik. :)

2010-06-29 @ 23:37:30
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: