Förberedelser..

Då har den här helgen också gått till sin ända... Varför går tiden så himla fort när man är ledig? Tänkte dra mig en repa på stan igår men ångrade mig och spenderade kvällen hos Sofie o Patrik istället och myste. Jag hinner ladda batterierna ordentligt till midsommar istället :D

I fredags blev jag bjuden på bio av mina söta föräldrar. Vi såg Komissarie Späck som jag ändå tyckte var ganska bra. Hade inte såå höga förväntningar på den.. Fick ju många skratt :) Sen på lördagen var det ju riktigt skitväder så jag bakade så gott som hela dagen och sen så premiär grillade vi på Jonas (läs våran) nya grill. Gott! :)

Dagen idag har vi mest slappat men jag har även hunnit med att fixa lite inför midsommar då jag och Sofie ska ordna lite quiz. Det kommer bli skitkul! :D

Thomas kom också förbi på eftermiddagen med en försenad present åt Jonas och en för tidig present åt mig eftersom han jobbade då Jonas fyllde förra veckan och ska även jobba på min födelsedag på torsdag. Jag fick ett presentkort på IKEA, så nu är det bara att handla! :D

Jajaja, det var allt för nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: