Kontraktet påskrivet.

Nu är kontraktet för våran lägenhet påskrivet och klart och därmed sålt! Känns väldigt bra, även om jag hoppas att vi kunde få ut lite mer för den men sånt är livet. Nu känns det som att det börjar bli verklighet inför vår flytt till större och jag längtar såå mycket. Jag var och tittade på lite tapeter i helgen nere på Astors men jag fann ingen som jag fastande för riktigt så Sofie sa åt mig att åka till Fresks för dom hade ett väldigt stort utbud, så vi får se vad vi kan hitta för någonting.
Nu är det bara till att packa så att allting går så lättsamt och smidigt som möjligt under själva flyttdagen :)
Kanske borde ta bort alla anonnser från nätet nu också :P

Jag har precis kommit hem från att ha fixat mina naglar i Sundsbruk. Den här gången var det dags att ta bort dom helt och hållet så att jag kan spara in på den lilla summan som blir varje månad.. Har även precis bytt ut ljusstakarna i fönstren så nu är julen definitivt slut här hos oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: