Jävla förkylning...

Jag har blivigt smittad av Erik (jag skyller på honom iaf). Tror jag är den som klarat sig längst med att inte ha blivigt förkyld av dom på jobbet men nu har jag fått min dos jag med... JAG HAR INTE TID ATT VARA SJUK NU!! Man är ju liksom ständigt trött, har en massa huvudvärk och näsan rinner konstant precis som nysningarna bara avlöser varandra...

Det har inte hänt allt för mycket runtomkring mig senaste veckan förutom ett möte på jobbet som innebär att jag och några andra på jobbet kommer att rotera litegrann, så senare kommer jag att befinna mig på nedre plan och koncentrera mig på att sälja mode :) Kommer att sakna hem jättemycket men samtidigt ska det bli kul att få komma ner och se hur saker och ting går till på nedre plan.

Idag har vi tagit oss in till Birsta för att spana in lite nya möbler. Jag blir alldeles rådvill när jag ser allting och jag vet inte riktigt hur jag vill ha det som.. knivig situation det där.. :P Vi köpte iaf en soffa på Boom. Stockholm heter den. Så den längtar jag efter nu :) De restrerande möblerna ska jag försöka sova på nu under natten och se om jag bestämma mig. Det är faktiskt bara 5 dagar kvar nu tills vi får nyckeln! Yeeei! Det ska bli så kul! Jag ska dock kurera mig hela jäkla veckan så att jag är fit for fight till helgen. Jag jobbar bara måndag och tisdag nu till veckan sen blir jag ledig i hela fem dagar! Det är man inte bortskämd med (fast jag fick ju ta ut två semesterdagar..)

Nu blir det natta för mig om jag ska orka kliva upp imorgonbitti :P


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag säger såhär, köp inte möbler bara för att köpa, du ska ju känna att du verkligen vill ha dom också, annars vill man bara byta ut dom efter ett tag. :) När blir det inflytt? Jag har möte med jobbcoachen på fredag kl 10.00.

2010-01-24 @ 22:10:20
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: