Uppdatering.

Största nyheten som hänt under den gångna veckan är att Ella har fått barn! Yeei! Förra lördagen var jag ju och åt middag med mina kära Åhlénsare från Birsta för att just "tacka av" Ella som snart skulle gå på sin mammaledighet och flytta upp till dom Jämtländska skogarna. (Hon hade två veckor kvar att jobba och en månad kvar till födelsedatum) Sen på söndagen jobbade jag hela dagen och allt rullade på som det skulle och när jag sätter mig vid datorn på kvällen så ser jag att Ella ligger på BB och fått en dotter på söndagsnatten! Alltså vi åkte från restaurangen vid ca 21.30 och vi kramade alla om varandra och så och vid tolvslaget ungefär gick vattnet.
Under middagen fick vi alla gissa kön och datum när den lilla skulle komma till världen och jag kan väl säga att ingen trodde att det skulle vara avklarat tre timmar senare! Inte ens mamman själv :)
Min gissning gick för överigt helt åt skogen :P Fast jag "visste" att det var en tjej :D

Annars på hemfronten så har jag städat bort dom sista lådorna från nedervåningen och gjort det riktigt hemtrevligt men massa lampor och ljus m.m.. Supermysigt! :) 
Var även lite kreativ i helgen och gjorde både cheesecake och muffins med frosting så nu kan jag till och med bjuda på fika ifall man får oväntat besök :) 

I lördags var jag även ut med Kim, Magda och Annica. Vi drog på Aveny och dansade nästan hela natten :) Super kul hade jag i alla fall även fast att det blev en minttu för mycket för min del :P



Jag är redo med minttun :P


Kommentarer
Postat av: Kim

jag hade också sjuuuuukt kul! :) men vi var ju köng i baren sen angelica: "hej, en vatten tack :)" haha

2010-02-23 @ 20:27:30
URL: http://giirlylicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: