Storhandla själv = Tråkigt :P

Idag har våran nya tvättmaskin och torktumlare äntligen kommit till rätta! Har väntat i en vecka på att få dom, så äntligen! Jag är dessvärre tvungen att vänta tills imorgon eftermiddag innan jag får börja använda dom, då dom stått i ett kallförråd och riskerar att gå i kras om dom inte fått "tinat upp" ordentligt först. Vi får väl se om jag ens lyckas få igång dom för det var en jäkla massa knappar och grejjer på dom :P Men det får bli morgondagens problem..

Efter jag slutat jobbet ikväll så bar det iväg för att storhandlas på ica och jag måste bara få säga att gud så tråktigt det var att gå och dra den där vagnen själv och dessutom tog det ju hundra år kändes det som innan jag var helt klar.. En positiv grej var ju att jag var helt säker på att jag skulle bli kontrollerad den här gången med scannern (eftersom vi nu handlat så vansinigt många gånger utan en enda kontroll) men det var bara att traska rätt igenom :)
När jag for hem åkte jag gamla E4an istället eftersom jag tänkte att det borde nästan gå lika snabbt som att ta E4an (så tanken var att jag skulle ta tid för att se vilken väg som egentligen går snabbast) och när jag kom till Skönviksbacken så tog det tvärstopp pga att en buss hamnat på tvären mitt i backen! Lagomt nöjd man blev då.. tog dock bara 5-7 minuter innan den lyckades komma loss och man kunde fortsätta men då längre ner i backen var det en lastbil med släp som hamnat på sniskan! Då fick jag ett utbrott och gjorde en helomvändning också så fick jag åka tillbaka till Gångviken och åka igenom Skönvik. En såndär lagom sightseeing på tisdagskvällen... blä. 

Nu har jag tråkat ut er tillräckligt om min dag :P
Imorgon är jag ledig så nu måste jag gå o lägga mig om jag ska orka mig upp imorrn och försöka vara lite kreativ!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: