Karlar.

Jag slängde just ur mig till Jonas att jag hade bytt gardiner idag varpå han svarade omedelbart ”Oh, jag ser det! Snyggt!” samtidigt som han tittade på gardinerna i vardagsrummet. Grejen är bara den att jag inte har bytt gardinerna där ännu.

Jag börjar ojja mig (på skämt, eftersom han har sett helt fel), så han kommenterar snabbt istället att dom i köket är ju inte bytta eftersom dom hängde exakt likadant imorse. Jag börjar ojja mig ännu mer och sen brista ut i skratt eftersom han nu har sett fel två gånger.

Det är inte lätt att vara kille och bry sig om hur det ser ut i alla fönster här hemma :D



Kommentarer
Postat av: Thomas

Du måste ha haft riktigt roligt då ;)

2009-10-22 @ 22:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: