Hemma

Nu är vi hemma efter våran lilla tripp till München. Jag hade hoppats på att få lite julstämmning i kroppen men det var samma väder där som här hemma, regn och ca 13 grader. Deras julmarknad höll dom på att göra iordning på måndagen när det var dags för oss att bege oss till flygplatsen :P
Vi hade i alla fall jättemysigt med bad, god mat och drinkar (trots att Jonas blev sjuk, trejde gången den här hösten) :)



Det här ska föreställa en massa demostranter, vilket inte syns men vi kom iaf inte till vårat hotell för att poliserna hade spärrat av hela jävla stan. Till slut lyckades jag säga åt våran chafför att vi kunde gå till hotellet själv om han bara släppte av oss. :P

Dagen efter åkte vi till Olympia byn som byggts upp där till OS -72. Groteskt stort område och där finns iaf BMW´s huvudcenter med utställningar, museum m.m. som vi tog en titt på. Jag hittade även mina favoriter såklart :)
   
Isetta                                      X6

     
Z4                                                                                                                                         Bussen till flyget


Fredag den 13de var jag ju på Takida med mina Åhlénsare och det var hur bra som helst! Han har en helt fantastisk röst. Jag åkte ju dock hem efter konserten, eftersom jag skulle upp så pass tidigt på lördagen, medans dom andra gick på efterfesten som varade till morgontimmarna :)

Nu ska äta en sen frukost och sen bege mig iväg till Birsta en sväng för att få någonting gjort idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: