En månad kvar till jul!

Idag är exakt en månad kvar till julafton och jag har över hälften av alla julklappsinköp kvar :P Liite jobbigt. Jag ligger liksom efter lite den här julen känner jag.. men det löser sig nog :)

Idag har jag även haft våran tredje visning av lägeheten och alla är så positiva så det är kul. Hoppas bara att nån är tillräckligt positiv för att vilja genomföra ett köp. :) Vi har gjort klart för oss iaf nu och det ska bli så himla roligt! Jag längtar tills vi får flytta in i det nya och göra iordning allting!

Nu blir det lite tittande på dumburken innan natten.


Bad dreams, bad dreams go away
God dreams, god dreams here to stay


Kommentarer
Postat av: Storebror

Heeejheeeej! Jag vill ha önskelista frå er så man kan börja shoppa. Har även jag halvpanik : )

2009-11-25 @ 23:26:32
Postat av: Den yngre storebror

Jaja ni får skylla er själva. Själv har jag några få julklappar kvar att köpa. Och dom kommer jag köpa så fort jag får tid till annat än bara jobb. Seeyaa och sovgott.

2009-11-26 @ 06:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: