Sköna söndag

Känner att jag har fått saker gjort idag även om jag inte har gjort något särskilt :P Jag klev faktiskt upp strax efter åtta, fast att jag har ledig dag, för att sen gå ut och skotta bort all snö runt bilarna våra. På min bil såg man knappt antennen på taket, så mycket snö var det på den, medan det knappt syntes någonting på den andra att det snöat..

Efter frukosten och precis till öppningstid så tog jag och Jonas en liten snabbtur ut till Birsta för att titta lite på reorna som finns i alla butiker, men hör och häpna; Jag köpte inte en grej! Jag måste nog ta mig en ny tur till veckan för att kika lite igen ;)


Vi gick även över till Boom för att spana in lite soffor och vi hittade några favoriter :) Så vi får väl se vad det blir för någon i slutändan.
Sen vi kom hem från Birsta kastade sig Jonas mer eller mindre över tvspelen här hemma för att börja lira lite på dom nya som han köpte.. och själv så ringde jag Sofie för att fråga om hon inte ville gå på en promenad så vi gick runt hela edsgården och vävland, allt som allt tog det väl nästan två timmar. Så himla skönt!!

Nu sitter jag här nyligen hemkommen från Anitha och Janne där vi blev bjudna på jättegod middag. Och guud så mätt och belåten jag är. Känner mig lika uppsväld som jag gjorde på julaftonen :)

Jag har även hunnit varit förbi Mats och Ulrika en sväng då jag ville mäta lite i några rum för att se hur saker och ting kommer få plats som i vår nya lya :) Längtar nu ja!
Hoppas bara att någon ringer på våran lägenhet snart och vill köpa, annars har vi ett problem...

Nu ska jag få försöka spela lite med Jonas jag också en sväng..



  
Nästan såhär såg min bil ut i morse



Kommentarer
Postat av: Sofie

London...längtar tillbaka, på den tiden hade man råd.

2009-12-29 @ 00:37:26
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Magda

Hej sötaste! :)

Kuuul att jag lyckats hitta igen din blogg så man kan följa med i vardagen lite!

Tänker på dig och hoppas du mår bra!

Puss och kram!!

2010-01-03 @ 12:33:21
URL: http://www.magge.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: